Monday, August 6, 2012

4 ogos 2012 ♥

Assalamualaikum.



Sabtu bersamaan tarikh di atas merupakan hari yang sangat mengembirakan
buat aku. Aku bangun awal pada hari tersebut,
bersemangat nak keluar bersama bakal tunang dan adiknya, Ikhwan Asyraf.
Nak teman dia dan adik dia shopping sebenarnya hihi.
Sebab hari itu hari lahir Ikhwan yang ke-18 :)
Nampaknya aku yang sampai awal dekat klcc haritu.
Tapi takpelah walau terpaksa tunggu dekat sejam.

Sesampai ja En. Safwan Fikri di situ, dia tersenyum macam biasalah
dengan muka handsome comel yg tak bersalah :P
hehe sebenarnya tak marah pun. Sbb berdebar nak jumpa dia! >.<
Biarpun dah hampir 3 tahun bersama,
aku masih lagi berdebar tiap kali nak jumpa dia.
I don't know why. Shhhhh! Jangan bagi tau dia heeeee.

Oh iya. En Safwan accident haritu :'(
Sebelum kami gerak ke pavilion, dia cerita kat aku cerita sepenuhnya
tntg 'jatuh motor' seperti yg dijanjikan dalam phone.
Bila dia tunjuk ja luka-luka yang ada tu, Ya Allah aku rasa nak menangis!
Jatuh motor dia kataaaaaaaaaaaa?!
Hey, ini accident! Bukan jatuh motor! Sampai macam tu lukanya :'(
Lebih kurang macam tu la aku marah dia.
Bila dia tengok mata aku dah mula berair, dia tenung mata aku.
Dia kata,

" Sayang, jangan nangis. Hubby okay je ni. Tengok. Ha hubby kuat lagi :) "


Emm memang lah awak okay sayang. Tapi saya risau tau :(
Tak sangka. Walaupun awak sakit macam tu, masih sanggup nak dtg jumpa saya.
Em I Love You So Much, Sayang.
Semoga Muhd Safwan Fikri bin Tajudin cepat sembuh.
Amin amin Ya Robbal Alamin.

Jadi, memang seronok sangat keluar haritu.
Seronok tengok mereka shopping sebenarnya :)
Nak tahu tak dia belikan aku apa haritu?
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



Comel kankankan?
Hihi ni bebear saya. Hubby yang belikan ♥
Thank you hubby :*
Ohh kami balik petang tu jam 5.30 .
Dan kami terus siap-siap di rumah aku untuk pergi berbuka puasa
dengan family aku di PWTC.
Alhamdulillah, semua berjalan lancar :)

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment