Monday, July 30, 2012

Tat Nenas

Assalamualaikum.

First and foremost, esok birthday aku hihi. Tetibe.
Sebenarnya masa nak update blog tadi takde niat pun na bagitahu tu err :)
Terasa rindu dekat blog.

Lagipun sekarang, Alhamdulillah.
My life has been very good to me lately.
Never realise that being a positive and optimis person would be able to give good impact in almost everything in my life. hihi syukur sangat.
Ya sangat betul lah kata orang. Zaman after school memang sangat berbeza.
Jadi, kita harus menanganinya secara berbeza.
Tinggalkan perangai-perangai lama di sekolah dulu.
Tak sesuai na bawa ke alam dewasa ini.
Segala perangai malas, tangguh2 kerja, lemau. Ah tinggal kan semuanya!
Ha nampak tak emo lebih kat situ? hihi saja :b

Dipendekkan ceritanya, aku sangat sangat sangat bahagia
dengan hidup aku sekarang.
Walau aku sedar, masih banyak yang perlu diperbaiki.
Namun yang aku kejar adalah masa hadapan. Dan akhirat, insyaAllah.
Semakin hari, semakin berbunga-bunga hati aku ingin mendirikan masjid hee.
Bersama En. Muhd Safwan Fikri bin Tajudin lah. Saya sayang dia.
Dan saya tidak mahu sayang dia saja-saja.
Saya mahu sayang dia kerana Allah.
Yakni, sebagai suami tercinta ♥

Oh by the way kan, aku makin kurus tak sejak puasa ni? :b
Tu ha gambar aku dekat kanan atas sikit ni ^^,

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment