Tuesday, October 23, 2012

Maafkan kekasihmu, Safwan.

Assalamualaikum.

Ya Allah. Hari ni dia betul-betul sudah bukakan mata aku. Apa yang aku dah buat selama ni? Di mana aku di saat dia perlukan aku? Di mana aku ketika dia perlu sokongan aku?

Hubby, huney minta maaf banyak-banyak dari hujung rambut sampai hujung kaki. Huney tak tahu selama ni huney berperangai macam budak-budak. Huney tak tahu semua tanggungjawab yang hubby pikul dalam keluarga hubby. Huney tak nampak betapa hubby bertungkus lumus nak senangkan keluarga dan senangkan huney.

Malah huney lagi bersikap tak matang, tak menyokong, tak memberi semangat pada hubby, tak faham keadaan hubby, tak ada sewaktu hubby perlukan huney, menyusahkan hubby dan menambah masalah hubby.

Hubby sayangku tolong maafkan huney. Please :'( Huney betul-betul tak sedar huney dah keterlaluan. Hubby dah terlalu baik pada huney selama ni tp huney fikir sayang tak pentingkan huney. Bodohnya huney. I've been so selfish! Sayangku please don't give up on me. I'm begging you to give me one more chance :'(

Huney janji huney tak kan susahkan hati hubby lagi. Huney sentiasa ada di belakang hubby, beri hubby sokongan dan dorongan. Huney janji akan bersama hubby sewaktu susah dan senang. Huney janji huney akan cuba faham hubby sebaiknya. Huney janji akan berusaha mempertahankan hubungan kita dan huney berjanji untuk sayang dan cintakan hubby selamanya :'')

Sayang please, forgive your dearest fiancee here, Love Anym :*

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment