Friday, June 22, 2012

Burung Hantu

Assalamualaikum.

Yesss! Mulai sekarang, aku dah boleh selalu update blog aku hihi :B
K mestilah excited kejap. Lama kot dah tinggal blog ni. Kerinduan tu mesti ada.

Baiklah aku nak buat pengumuman. Aku dah tinggalkan KMM! Huaaa :'(
Yelahh, aku dah masuk UiTM Kuala Pilah. Doing dip in Food Technology.
Memang minat dan memang dah dpt tawaran since the first place.
Barangkali baru terbuka pintu hati untuk menerima tawaran dari uitm ni.
Cuma perlu doakan yg terbaik la untuk aku d sini ye? TQ

Setakat ni Alhamdulillah, okay d sini. Belum homesick juga.
However memang rindu gila kawan-kawan d KMM. Sbb diaorg sporting sangat.
Roommate, wingmate, blockmate, classmate, practicummate :') hihi semuanya rindu.
InsyaAllah ada rezeki ada waktu ada jodoh, mesti jumpa lagi :)

Food Technology adalah bidang yg sangat dekat dengan industrial chemistry dan dietitian. Sooo bidang ni sememangnya best. Meluas dan tinggi peluang pekerjaan.
Bukan saja suka2 tukar dari kolej matrikulasi kepada diploma.
Telah dikaji dari setiap sudut dan ruang mengenai kedua-duanya.
Memang masing-masing ada pro and cons lah macam biasa.
Dan keputusan telah dicapai. Ke UiTM lah perginya daku. Hihi

InsyaAllah ada rezeki, pointer bagus boleh lompat degree terus.
Atas usaha, berkat dari kedua ibu bapa dan Yang Maha Berkuasa.
Aku cuma mampu berusaha yg terbaik. Cuma nak bagitau lah.
Dimana-mana pun kita boleh berjaya kalau kita nak. Itu ja yg penting.
Percayalahhh.

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment