Friday, December 16, 2011

Malam Jumaat

Heyyo :)

K hi semua yg tengah baca blog saya sekarang. Eh ada ke? Tak kisah la :p Harini saya nak bercerita tentang keindahan malam Jumaat. Malam Jumaat? Jengjeng. hihi apa? Ala jangan la tengok saya macam tu hihi :3 Sebenarnya malam Jumaat tu malam yang indah, sejuk, nyaman. Tu je :p Eh yeke tu je? Hehehe eh jangan la buat saya malu! Haha k sorry lah ter mengada sikit. Happy sangat je. Takkan la tak faham kot :/ K chill chill. Em semalam best sebab kita g dating la en en en dengan Fiza la :) pergi Ampang park dengan dia, isi borang Unifi semua dan pergi makan. Then pergi jumpa Shaz kat tempat kerja dia, haha comel tengok dia kerja. hihi lepastu pergi teman hubby mucuk sayang saya pula makan. Sian dia lapar dari pagi tak makan. Kami pergi food court klcc yang atas sekali tu. Ha perlu ke ckp? Haha takpela! K dia kata nak makan laksa tapi beli Nasi Goreng Seafood. Dan dia kata nak beli air mineral tapi beli Watermelon Juice. Apa ni? Haha ckp tak serupa bikin :p hihi sayang jgn marah. Dah teman dia makan, ingat nak pergi tengok movie, tp macam tak best pula. So tak jadi. Kami pun tawaf la klcc tu tah berapa kali pusing en. Fuyoh letih gak la. Nak kelua takboleh sebab hujan lebat semalam :( So kami pun jalan jalan. Baik punya jalan jalan boleh terserempak dengan Zariq dan gegurl dia, Aini tengah dating juga. Haha malu! Dah lama tak jumpa Zariq kan, dia macam dah tinggi huehue :p Borak kejap je dgn diaorg then saya dan hubby pun jalan jalan jalan sampai malam. Ehem. Tu la kisah malam Jumaat :p Haha k bye!

p/s: Please jangan menyampahs :O

No comments:

Post a Comment