Wednesday, December 7, 2011

On the phone.

Bebyblog,

So this is my first time updating my blog on the phone. Its awkward somehow its awesomeee, hehe. Sebenarnya ini time kerja. Tapi tunggu leader si Amer yg tak muncul muncul ni. Janji jam 11 tp entah, ada hal kot tu. Aku ni tengah geram sebab Twitter aku takdapat nak sign in la dlm telephone ni ish. Taktau la nape. Biasanya dah sign in automatically, GRRRRRR. K takpe ah. Ni dah taktau na buat apa sbb tu update blog.

Alryte, harini hari kelima aku kerja sini. Well not bad ah. Seronok kerja ni, adventurous kan hehe :3 Yang tak best tu part kena tunggu je la kan tiap tiap hari mcm ni. Haih takpela cabaran bekerja. Ha ni panjang umur Amer ngan Kaab. Da sampai pun, dgn muka tak bersalahnya eeeeeeyyy takpe. Aku ni pemaaf. Tp still geram ah dgn Twitter ni ish >.< Meh la aku p try sign in lagi skali. K byee :*

No comments:

Post a Comment