Tuesday, October 25, 2011

Usual Tuesday

Hello babyblog :)

Harini aku bangun tidur awal hihi. Walaupun cuti kan, sempena Deepavali. Hari ini dan esok. However, macam biasa lah. Nak spm kan. Cuti pun dah tak nampak macam cuti. Pagi pagi buta bangun, say morning to Hubby :p , mandi bersiap , jam lapan dah keluar rumah pergi breakfast , dan pergi sekolah for Physics class until afternoon. Walaupun dah lebam gila dekat kelas dari jam 9 pagi sampai jam 1 petang kan, tapi rasa malas gila nak balik rumah sebab boriiiiing takde buat apapa di rumah. So I decided to go for lunch. Alang-alang Zariq Zulkifli (adik syg aku) nak belanja kan hihi. Kami pun pergi lah Mc Donalds makan Counter Pounder eh? Apa tah tu. Dengan Izz , Zaki , Steng dan Mizan si sengal -, hehe. Izz dapat kupon. So mmg enjoy la makan ramai ramai. Yang Zariq tu takbole blah en kedekut ngan French fries dia. tak kasi orang ambil dia punya tp dia bantai org punya banyak grr. Tapi tak kisah la, dah nama pun adik aku syg. Duhhh. Ha lepastu. Dah makan punya makan sampai kenyang dan buncit semua, my Baba Boo call lah pula. Potong stim! Haih baru nak lepak kejap, dia dah call nak jemput balik. Terpaksa lah balik dan duduk rumah macam apa dah taktahu nak bust apa. Jadi aku update lah blog ni. Ha very usual Tuesday kan aku ada. Kau ada? Hehe okay lah that's all, the end :)

No comments:

Post a Comment