Tuesday, July 5, 2011

Assalamualaikum

(jawab salam tu dulu.
kalau ta jawab dosa, kalau jawab sayang WEEE :D)


Er ada org tak? siapa la yg rajin membelek page aku ni ==' aligatok yee. Asek asek ckp omputih dalam blog aku ni, terasa na ckp bahasa ibunda la pula. *rinduu. HAA blog aku bukan paham pun aku bebel apa kan.

Anyway skrg aku terasa sangat bosan plus happy plus na merajuk ngan hubby aku yg comel tp mengada tu. semua adaa! YELA mmg aku tamak, sekejap je. biarla!

Shhhhh dengar aku na cerita banyak ni!

Mula mula, awal minggu ni pada hari isnin waktu perhimpunan, aku naik pentas dua kali weh! hihi aku dapat Anugerah Pelajar Cemerlang dan Anugerah Elit SPM. yeye terima kasih tahniah untuk aku. (berkat doa kauorg kan haa. peluk cium korg laju2! thanks:) )

Seterusnya, kau na tahu. setelah beberapa tahun pencen lari pecut, tahun ni aku membabaskan diri aku dlm bidang pecutan tu balik Ya Ampun. Cuba kau bayangkan ==' aku masuk acara lari pecut 100m, 4x100m dan 4x400m. Results dia? haa jeng jeng! yang 100m tu aku masuk final la, hihi lawan final masa hari sukan nanti (khamis ni, jemput dtg kat padang au2 keramat). acara 4x100m team aku dapat num 3. 4x400m pun tunggu masa hari sukan . Adoi okay la tu janji ada bawa balik pingat kan. dari tahun lepas langsung takde heshh.

Haaa ini ada cerita sedih sikit. membe kepada membe aku accident semalam, sudah meninggal jam 5 petang semalam. Minta tolong ramai ramai sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Faizal.

banyak lg na cerita tp nanti la. na p minum air jap. Hausss. Bye salam ;)

No comments:

Post a Comment