Saturday, February 5, 2011

Pertama di Kedua .



Mereka kata , bulan ini banyak yang mendatang .
Dari awal Oh tahun baru cina yang disambut
oleh rakyat 1 Malaysia .
Dalam bulan ini saja , 4 orang teman dalam kehidupan :
katanya , Fiza Cipa Amni Saiful
menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 17 .
Iya mereka mencapai usia satu tujuh lebih awal lima bulan berbanding aku .
Awal lagi aku di sini mengucapkan
Selamat Hari Lahir yang ke 17 .
Masuk pertengahan pula datang nya
hari kekasih yang disambut oleh
bangsa yang mempercayai sejarah nya .
Mengenai kisah percintaan terlarang ? Eh ? Oh em entah .
Namun aku tidak tergolong di dalam nya .
Dan hari bahagia :)
Pada tanggal 23 Februari 2011 ,
genaplah setahun kami bersama .
Nah . ini yg sepatutnya diraikan .
Aku punya hari kekasih aku sendiri .
Oh pada penghujung yang sepatutnya ditutup dengan rapi
tetapi dibuka oleh hari hari peperiksaan
atau ujian di awal tahun .
Aduhai . Dugaan dunia .

No comments:

Post a Comment