Wednesday, December 29, 2010

Kebenaran adalah yang terbaik . hehe

Ohhhh baru aku tahu macam itulah kehidupan mereka hehe . Selama ni aku bersedih , menghukum diri aku , eshh rasa macam bodo je . aduhai =='

Apela aku ni . buad malu je he he he . Malu do rase macam na tampo diri aku 100x . Ha lagi bodo huhu tak la macam tu , tp serious aku rasa kelakar na mampos dan sangad memalukan . gagaga .


*tebal muka aku wey . hee


Sekarang kebenarannya dah ternyata . Ibu sayang aku dah explain haha . okay okay . Sebab aku dengar daripada mulut ibu aku sendiri maka 100% aku mempercayainya :) Dengan itu juga kebenaran ini telah membuatkan aku ta henti henti senyum dan ketawa seorang diri bhahahaha .


*gelakkan diri aku yang naif sangad .


Betul la kata dia . Aku ni ja yang suka fikir bukan bukan . Ha padan la dengan muka aku ni . Hee .

No comments:

Post a Comment