Friday, December 31, 2010

The Countdown Accomplished .


Pertama-tama-tama nya , Selamat Tahun Baru people :)

Ya ya . Setahun berlalu , satu tahun lg datang . pejam celik umur kita pun suda meningkat lg setahun . setiap tahun merakamkan pengalaman tersendiri dan memberi makna dalam setiap kehidupan kita . Bagi aku , tahun yang lalu biar kan berlalu . Biar pengalaman mengajar aku erti hidup dan mematangkan aku . Tahun ini , banyak benda yang harus aku tumpu dan capai terutamanya dalam pembelajaran . ==

So this is my last post for year 2010 alrytee . Dengan ini aku na beritahu la segala yang aku azamkan , inginkan , hendak , mahu , perlu dan wajib lakukan pada tahun baru ini ialah :

1. Belajar belajar dan belajar untuk spm !
2. No more playing around dude , jadi kepada sesiapa yang rasa na ajak aku pergi enjoy , tangguhkan pd tahun depan la please !
3. Takbole ponteng kelas dan tumpu perhatian lah we dalam kelas . serious do
4. Menghadirkan diri pd setiap kelas tambahan =='
5. Rajinkan diri untuk buat kerja kerja dan latihan sekola .
6. Kena jaga kesihatan fizikal dan mental !
7. Banyak solat , zikir dan berdoa untuk masa depan di dunia dan akhirat .
8. Jaga hubungan dengan Tuhan dan orang disekeliling aku .
9. Habiskan zaman persekolahan dengan baik dan cemerlang .
10. Aku rasa na buad part time masa tunggu result . he he
11. Ambil keputusan spm dengan keseronokan dan bangga d atas usaha dan kejayaan yang d perolehi .
12. Pilih universiti yang terbaik antara yang terbaik untuk sambung belajar :)

Bolekan bolekan ? Ah takde maknenye . mesti bole punya hahah . doakan tawtaw ! :) AMIN !

No comments:

Post a Comment